Korkak yüreklerde, büyük aşk'lar yeşermez!
Bir dakika ayrılıp, hoş hatırayla an'ın;
Güzeli çok bilirdim, ben o yeşil Bursa'nın!
Birden rüyada sandım, onu görüp kendimi;
Akla ilk o gelecek, güzel kimdir(?) dendi mi?
O süt beyaz tenini, kıskanırdı hep ak'lar;
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Valla şiiri okurken odada üç tane kız vardı ikisi de bursalı, sadece birkaç dakika bile görmekle böyle bir şiir nasıl yazılabilir diye hayret içinde kaldılar.
çok güzel gerçekten
sevapişlemişoluyormuşsunuz.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta