Aha ben gediyom düşme arhama
Dilliksiz yâr yalnız yat bundan kelli
Yanıllına gulunç girsin galhama
Her derdi tavatir dat bundan kelli
Yeter yeliktiğin dôme dôşünü
Daştan daşa vurma şinnek başını
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




SAYIN İBRAHİM ÖĞRETNENİM YÜREĞİNE GÖNLÜNE VE KALEMİNE SAGLIK HARİKA BİR ESER
HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN
İbrahim Dost,
şiirlerini zevkle okudum.Ama bu şiirin kopardı beni.Emeğine yüreğine sağlık.
Bir vapur yanaşmaz ,yoktür bir sahili, umutlar yarımdır ,yollar daracık insanları daracık, hele bizalleyin bir güneş doğarki yakar sıcaklığıyla ,aksamları buzgibi serinliğiylede gönlünü alır ,güzel memleket çorum.Şiiri paylastığınız için tesekur ederim İbrahim Bey eğer izin verirseniz facebook da yayınlamak isterim.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta