Bir çocuk ağlamasında
Kimi zaman yoksullukta
Eksik bir dokunuşta
Bulurum
Serzenişsiz figanlarda...
Açlığın mide burukluğunda
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bir çocuk ağlamasında
Kimi zaman yoksullukta
Eksik bir dokunuşta
Bulurum
Serzenişsiz figanlarda...
Açlığın mide burukluğunda
Rüyasız bir kızın uykusuzluğunda
Perişan sakallı bir yanakta
Bulurum
Durup dururken kendimi ölçüsüz dağlarda...
Pişmanım
Heyhat her şey yitti bakışlarında
Nefessizim
Dumansız bacalarda
Acır mısın acıyla bakarsam yokluğuna...
yine güzel bir şiir ve yine iyi biten bir final...tebrik ederim.
'Nefessizim, dumansız bacalarda'Tebrikler, çok hoş bir anlatım. Başarılarınızın devamını dilerim.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta