irileştiler,
küçültmek için sıktığım sivilceler.
paramparça duruyor suratım
bir kırık aynada.
kentin karmaşası
sarhoş kalabalık
gökdelenlere sıkışmış hayatlar
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Harikasınız...
ne kadar güzeldi
ne kadar güzeldi o günlerim...
Çok güzeldi,,, hatırladım da şimdi :) iyi ki paylaştınız bizimle.Teşekkürler.
Muhteşemdi üstad.. Harika bir şiir.. Bizlerle paylaştığın için teşekkürler..
ahh..en genç yıllarım
herkesin gözünde gençliğim
lisede öğrenciliğim
sevdalarım
utangaçlığım
başıma iş açan
sivilcelerim
ne kadar güzeldi
ne kadar güzeldi o günlerim..
__Başta kavak yelleri eserken,dediğimiz dönemler..Alıp götürdü şiir :)) Kaleminize sağlık.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta