Soğuk bir kış günü çıkmışsın yola
Sokağın başında beni soruyordun sağa sola
Balkondan gördüm seni,el salladın bana
Saçlarında kar taneleri ile kapımda buldum seni
İlk o gün gördüm,o gün tanıdım,o gün sevdim seni
Karşıma aldım,konuştum dinledim ,anladım seni
Heyecandan tir tir titrerken o güzel yüreğin
Hiç aklımda yokken kalbimde buldum seni
Seninle çok güzel günlerimiz oldu
Duruşunla,gülüşünle hep güldürdün beni
Cennette bile böyle bir güzellik yok derken
Ben dünyada buldum seni.
21.05.2026 Sefer Keskin
Sefer KeskinKayıt Tarihi : 24.05.2026 17:45:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!