Dertli bülbül konma benim dalıma,
Derman veren olmaz garip halıma,
Bir vefasız kıydı gitti canıma,
Garip garip ötme dertliyim bülbül.
Haz alıp gülmedim ahir ömrümde,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Su gibi akan dizeleri kaleme alan
Değerli Üstadımı;
En kalbî duygularımla selamlıyorum.
Her daim esenlikte kalın.
Saygılarımla.
Değerli üstadım, kıymetli hocam, bir birinden güzel ve bir birilerinden değerli yorumlarınızla şiirlerime sunduğunuz katkı ve şahsıma verdiğiniz destekten dolayı çok teşekkür ederim. Okuyan gözlerinize yorum yazan ellerinize sağlık. Selamlar
Yüreğine sağlık hocam her zaman ki gibi yine harika bir şiir okudum tebrik ediyorum selamlar saygılar sunarım
Değerli dost, şiir sayfamı ziyaret ederek kıymetli yorumunuzla şiirime renk kattığınız için çok teşekkür ederim. Okuyan gözlerinize yorum yazan ellerinize sağlık. Selamlar
Ne halım, ah valim soranım olur,
Aşığın gönlüne dert deva olur,
Canından usanmış böyle kul molur,
Garip garip ötme dertliyim bülbül.
Anlamlı ve güzel bir şiirdi tebrik ederim hocam saygılar selamlar
Teşekkürler üstat. Kıymetli vaktinizi ayırp, şiirimi okuyup, değerli yorumunuzla şiirime ve şahsıma vermiş olduğunuz destek ten dolayı tekrar teşekkür ederim. Okuyan gözleriniz dert görmesin. Saygılar
Haz alıp gülmedim ahir ömrümde,
Alevler kor olur garip gönlümde,
Kurtuluşu arar oldum ölümde,
Yanık yanık ötme dertliyim bülbül.
Yürek sesinize sağlık Muhammet Bey...kutluyorum...saygılar...+10
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta