Bugünlerde hava çok soğudu üşüyorum
Bu başka türlü bir üşüme ısınamıyorum
Her telden rüzgarlar esiyor esiyor
Makam hep aynı durduramıyorum,değiştiremiyorum.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Doğanın temizliği bu..
Kar yağacak, donacak toprak, arınacak kirinden, 'mikrobundan..'
Ya insan?
O da değişecek, çare yok.. Ya da tüketecek kendini..
Tebrikler Canan Hanım..
İnsan yaşamı boyunca sık olmasada arada bazen ağustos ta bile üşüdüğü zamanlar olur,ters giden bazı şeyleri her ne kadar değiştirmek istesekte o yine bildiğini okur.Ama hepsi gelip geçicidir,gün gelir heryer sütliman olur..Keyifle okuduğum düşündüren çalışmanızı yürekten kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta