Bugün Gittin
Bu gün üç yıl oldu ayrılalı
Hiç bir haber göndermedin..
Sen beni hep gördün de..
Ben seni rüyalarımın dışında
Görmedim...
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




cok cok güzel bir siirdi.yüreginize saglik.tebrikler
Anmak,hi
ssetmek ve hatırlanmak ne kadar güzel bir duygu...Akızı bir şiir.yönlendirici şiire. Beğenerek okudum. İyikiş tanıştık. Bu lirik şiirlerinizi daha sonra yine okuyacağım. Kolay gelsin saygılarımla.
EN GÜZEL YÜREKDEN ENGÜZEL DUYGULARIN YANSIDIĞI EN GÜZEL ŞİİRDİ..
Duygulanarak okuduğum başarılı çalışmanızı canıyürekten tebrik ediyorum sevgili can kardeşim..
Sağlık, Mutluluk ve Başarı dileklerimle..
Tam puanımla.. (+10)
Saygı ve Selamlarımla..
Güzel arkadaşım geçmiş geçmişte kalsın kendini çok yıpratma güzel sözler den bahsediyorsun kendisini sevmeyen kimseyi sevemez yalandır sevilirsen güzel sevmek basitir ağzına sağlı ?
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta