Eski evimizin önünden geçtim bugün..
Duvarlarında unutulmuş bir hüzün vardı
Camların buğularına sinen nefeslerimiz.
Perdelerin kıvrımlarında gizlenen sevişmelerimiz.
Beni tanıdı.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Eski evimizin önünden geçtim bugün..
Duvarlarında unutulmuş bir hüzün vardı
Geçmişten hep hüzün kalır zaten kutlarım ...Şiirinizi..
Nostalji ile saran güzel bir şiir tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta