BUDA MI YALAN….
Üç (y) diyerek çıktılar yola
Çamurlar atıldı sağa sola
Birinci Y yoksulluğun simgesiydi
Yoksulluğu gidereceğiz denildi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sorgulayan duyarlı yüreğinize sonsuz saygımla Yusuf hocam...
Demek ki sadece muhtarları dinleyerek ülkemize fayda sağlanmıyor. Tecrübeli söz ustalarına da yer vermek gerek. Güzel şiir. Kaleminize sağlık.
bir Y de bizden onlara gitsin...
söyledikleri ., kendi çıkarları için olanlar hariç yaptıkları her şey YALAN ....
Kaleminize sağlık...
O yalan, bu yalan
Bize dediler derdinle oyalan
Diyen çıkmadı ''Yok mu derdime çare olan
Tebrikler Yusuf Bey.''
Tarih gene yapacağını yaptı
Gelen gideni hep arattı.
Sevgili büyüğüm siz her şeyi özetlemişsiniz
Bize eyvallah demekten başka ne kaldı.
Saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta