Her hayal suya düştüğünde; acının gerçek yüzü ile tanışırsın, ayrılığı taşıyan yürek de.
Sensizliğin sancısını hissederken; tükenmeyecek sevginin ağırlığı duruyor yürek de.
Yürek dayanmaz , umutsuzluğa!
Yürek dayanmaz, mutsuzluğa!
Bu yürek de; kaybolup gitmiş hiçbirşey yok!
GİDEN YALNIZCA SENSİN.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Merhaba Sırma... Yüreğinin güzelliğini burada da sergilemişsin. O kadar haklısın ki, gidenlerin ardından birşey denmiyor. Sadece 'acı' bir hatıraları kalıyor. Önemli olan bu acıyı 'tatlı'ya dönüştürebilmek bence. Ama inanıyorum ki, senin gibi güçlü ve kararlı bir insan bunu başaracaktır. İhtiyacımız olan sadece ZAMAN... Yüreğin gibi bir hayat sürmen dileğim ile...
cokkk guzel yazmışın.Bencede giden sırf karşı taraf olur...
[email protected]
KALAN YALNIZCA SENIN IZLERIN, olsaydi cok daha vurucu mu aceba??? cunku izlerin kaldigi, giden yalnizca sensin demenizden cok anlasiliyor.. sevgiyle
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta