iyi bak...
bu son ağlamamdır.
İzin ver,
izin verde
düşeyim gözlerinden...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




ne güzel değilmi az kelimelerle çok şey anlatmak?
kutluyorum bahtiyar bey...
Özge Sarıkurt
iyi bak...
bu son ağlamamdır.
İzin ver,
izin verde
düşeyim gözlerinden..
harika bir şiridi...çok etkileyici...yüreğinize sağlık...
harika....kutlarım kalemi...!
kısa öz ve net anlamlam taşıyan derin ve düşündürücü bir şiir harika elinize sağlık
Akıcı ve akıcı şiirdi.
Kutlarım sevgili dost..
Sevgiler..
Çok güzel Bahtiyar Bey kısa ve öz bir anlatım.Tebrikler
Kısa şiirleri hep sevmişimdir.Hele birde bu şiirinizde olduğu gibi içeriğinde uzun anlamlar taşıyorsa okumak büyük keyif veriyor.
Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta