Sandım ki,mutluluğum seninle başlayacak
Ne yazık:Ümitlerim,emeklerim hep heba..
Başkası yokmuydu da,gönlünü taşlayacak
Herşeyimi götürdü,boşa çıkan bu sevda.
Sıcacık bir el nerde,saç nerde okşayacak
Ben kadar,bir gün olsun,göstermedinki çaba
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




şiinin dizlerinde tükenmez bir takat ve sonsuz bir çayırlıkta dört nal giden bir at gibi koşuyor..
çok daha iyisini yazabilirsin hissiyat biraz eksik kalmış elllerine saglık
Acısıyla tatlısıyla yaşananlar unutulmuyor kaç sene geçerse geçsin.100. şiirinizi kutluyor daha nicelerine diyorum.Saygılar
Gönülde takat bitti,kimseye koşmayacak
Nehirler,deniz gibi,artık hiç coşmayacak.
Rüzgar gibi çok dağlar,kıtalar aşmayacak
Canından çoktan bıkan,hep can sıkan bu sevda
yil 1981...aradan bunca zaman sonra umarim sevdan sizi üzmemistir.) sizi ve siirinizi kutluyorum.nice 100. siirlerinizle bulusmak dileklerimle
Çekilen emekler hiç bir zaman heba olaz. 'sen tohumu at, ürün vermeyen toprak utansın'...tebrikler
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta