Bu şehre sensiz gideceğim
Bir zamanlar...
Kaldırımlarında yan yana yürüyüp,
Denizinde ıslandığımız.
Birlikte kurduğumuz hayallerin
Gerçekleşmesi için duallar ettiğimiz
O yere...
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Ben o şehri yakarım beee...:::))) Yalın ve duygulu şiiriniz için kutlarım Fatime Hanım...
ne kadar yalın ve ne kadar hüzünlü.. aşk gibi bir şiir, tebrik ediyorum...
aşk böyle bir şey işte.aşkı ancak aşık olanlar yaşıyor.dizeleriniz o kadar içtenki ,diğer şiirlerinizide muhakkak okuyacağım.size saygılar sunuyorum.tanrı herşeyi gönlünüzce kılsın.şiiriniz çok güzel
tebrikler yüregine saglık saygıalrımla yıldıırm şimşek
Yüreğine sağlık.
Yüreğin dert görmesin.
Sevgilerimle.kutlarım
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta