Bir gün.Dinazorların yok olduğu gibi,
İnsanların da bittiğini düşün.
Dünyada, keltenkeleler, akrepler,belkide Karincalar kalacak.
Geriye dönüp bakıldığında;
Belki bir, belki iki milyar yıl geriye.
Güneşinde soğuyup üşüyeceği aklımıza hiç gelmiyor
Ne kadar keşkel keşkeler.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




kıymetli abim yüreğine saglık dizelerde mükemmel bir içerik var haz aldım..okuyup ibret almak gerek..
kaleminiz daim olsun
gurbetten gurbete saygılar...
selam ve dua ile..
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta