Bir ögle vaktiydi kadirli sokaklarinda,
Bir kadin bagiriyordu: ciglik, cigliga!
Sevgim, mutlulugum, mutlulugumu caldilar,
Diye feryat ediyordu.
Etrafina insanlar, toplanmis.
Fisilti halinde yükselen ses,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Kozanlılarla kadirlilerle ilgili dünyaca ünlü yılanla çuval hikayesi vardır fakat kadirli hemşerilerime sıcak ve samimi duygu haricinde başka duygu beslemedim .Şiirinizden size mutluluğu çok gördüklerini hissettim Selam ve saygılar
Üzüldüm şeref bey aslında o memleketin insanları
çok sıcakkanlı, misafirperverdirler, ama...istisna bişiler oldu sanırım...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta