Uzansam tutacağım
Çıplak kuru dallar
Yansıması yüzümün ardından
Penceremin tuvali
Yalnızlığımı tohumluyor
Mum ışıkları
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Atıl üstadım.....
Çok güzel ve anlam dolu....... diye yorumunu belirtmiş . Katılıyorum :))))
şiir şiir olmuş desem bana Şairi katılır mı bilmem ?
tebrikler
[MÇK®]
Çok güzel ve anlam dolu iç dünyalardaki görülmez renkler nasılda düşünceleri sarıyor değilmi...Kutluyorum...atıl kesmen
Üşürken duyulan nefes kadar
Edere değdiğimiz kadar
Kader....
Çok güzel ...kaleminiz keyif veriyor...
Sevgilerimle...
Tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta