Bu nasıl depremdi bu nasıl afet
Kolonlar başıma bindi bu gece
Viran oldu heryer bu bir garabet
Damarımda kanım dondu bu gece
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hepimiz ağlıyoruz, yas tutuyoruz. Enkazdan bir kişi kurtulsa sevinçten ağlıyoruz. Her bir yiten canımız için ayrı ayrı üzülüp ağlıyoruz. Ülkemiz olarak çok büyük bir sınav veriyoruz. İnşallah el ele bu büyük afetin yaralarını bir an önce sarmayı başarırız. Depremde vefat eden insanlarımıza Allah’tan rahmet diliyorum. Rabbim yaralılarımıza acil şifalar versin. Rabbim beterinden saklasın. Milletimizin başı sağ olsun.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta