Bir resmin bile yok elimde
Efkarlı gecelerinde
Hani,
Dalıp dalıp gidilir ya hülyalara
Saatler durur ya...
İşte o anda
Gözlerini özlediğimde
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Gönül Dostu; şiirinizi okudum. Çok çok beğendim. Gönlünüze sağlık. Selamlar.
Hayırlısı olsun.
insan özlediğini görebilmek için bir resim bir ses arar ama bulamaz o zaman dalar gideriz rüyalar onu görme umuduyla.
Okudugumda icim burkuldu,aldi beni bir yerlere götürdü bu siir siirde önemli olanda bu deyilmi,unutulan duygulari yeniden yasatmak.cokgüzel basarilarinizin devamini diliyorum.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta