Kara gözlerinde sabahladım bu gece
Sensizliğin ayazında üşüyorum
Tut tombul güzel ellerinle ellerimi
Sıcaklığını özledim
Sensizlik ve gece
İki hain düşmanım
Önce gece sorgular yalnızlığımı
Sonrada sensizlik yapışır yakama
Sorgular,sorgular
Bırakın çilem kendime desemde
Apansız almışlar
Bırakmazlarki beni
Kara gözlerinde bu gece
Kapandı üstüme demir kapılar
Bileklerimi acıttı prangalar
Verilmeyen doğru ifadeler
Sevği dolu benliğimi ağır yaraladı
Kara gözlerinde başladı her şey
Kara gözlerinde bitti bu gece...
10/12/2010
Ya Tabe mlogo volim
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta