Keman sesi, demli bir çay ve ıstıraptan bir gece.
Dert kadehim taştı yine gözlerimden bu gece.
Gel de kurtar içimdeki muammadan bu gece.
Yandı bağrım, yangınıma yağmur ol sen bu gece.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




HARIKAYDI:) TEBRIK EDERIM ...GUZELLIKLER SIZINLE OLSUN SAYGILAR *** TAM PUAN
Gel de kurtar içimdeki muammadan bu gece.
Yandı bağrım, yangınıma yağmur ol sen bu gece.
HARIKAYDI:) TEBRIK EDERIM ...GUZELLIKLER SIZINLE OLSUN SAYGILAR *** TAM PUAN
Gel de kurtar içimdeki muammadan bu gece.
Yandı bağrım, yangınıma yağmur ol sen bu gece.
tebrikler şair,yürek sesiniz hiç susmasın
sevgiyle kalın bu gece e miiiiiiiiiiii
TEBRİKLER YÜREĞİNİZE SAĞLIK
Güzel. Teşekkürler
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta