Gel gülüm...
rüzgarlarla yarış
bu gece,
atıl
sonsuzluğun karanlıklarına
bilinmezlik aynasında
seyret kendini.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




umarım gelmiştir.
saygılarımla:
rr.akdora
gelmezse çok şey kaçırır.......
Can Kardeşim :)
Şiir , az ,öz ve kucaklayıcı.Tebrik ederim!
'atıl
sonsuzluğun karanlıklarına
bilinmezlik aynasında
seyret kendini'
gece gece
aklıma düşdün,
yok yok
kalbime düşdün öylece
dedim:
'öyle bir vuslatki, erişilmez noktaya
öyle bir özlemki, sevgilideki dudağa '
ve karanlık iyice çökünce geceye
dedim:
'karanlıkta birbirini bulan gözler,
seni arar,seni ister,seni özler'
Kısa ve öz güzel
Güzel bir serbest çalışma, tebrik ediyorum
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta