bu gece asi
bu gece yıldızlar kırgın
karanlık karanlık
çok karanlık bir gece
umutsuzluğun,yıkılmışlığın
yükü sinmiş geceye
yılların yorgunluğu dem vurmuş geceye
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Günümüzü ne güzel görüntülemişsiniz dizelerinizde. Özlemini duyduğunuz insanlık, hepimizin özlemi. Yüreğinize sağlık.
Ne aşklar vardır,sevda yüklüdür.Hiçbirşey karışamaz ona seni nerde arasam bulamam ki,göremem ki,nerdesin bilemiyorum.Gökte olsan yıldızlara sorarım,denizde olsan balıklara sorarım,dağlarda olsan kuşlara sorarım.'yıllardır aradığım sevdiğim nerde sorarım'.
ÇOK GÜZEL Bİ ŞİİR TEBRİK EDERİM SENİ ABLACIM BRAVO BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta