Gidiyorsun yine sensiz bırakıp beni
Sabahlar olmaz unutmam veda buseni
Dönsen sinemde uyutmaz mıyım seni
Gitme bende kal; yar! sar bu gece...
Ya sen kal yada beni de götür giderken
Ayrılık saatine var daha çok! çok erken
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Bilmezmiyim sanırsın bağrındaki sızıyı
Buğulu camlara ellerinle yazdığın yazıyı
Bir daha dönmezsen kalbimdeki acıyı
Gitme bende kal; silmeler zor bu gece.
Sevda konulu şiirlerde hünerli olduğunuz dizelerinizden anlaşılıyor.En yüksek puan ile kutluyorum.
Bilmezmiyim sanırsın bağrındaki sızıyı
Buğulu camlara ellerinle yazdığın yazıyı
Bir daha dönmezsen kalbimdeki acıyı
Gitme bende kal; silmeler zor bu gece.
ÇOK GÜZEL DİZELER DUYGUNUZ DAİM OLSUN
çok güzel şiir yüreğine sağlık
Tebrikler sevdaya. Sevgiler
Çok guzel bır şiir okumuş oldum tebrıkler sevgılı saırım selam ve saygılarımla
selami
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta