Samanyolunu alıp ayaklarına sersem
Yol yapıpta bana gelir misin bu gece
Bütün yıldızları tutup avucuna saysam
Seni ne çok sevdiğimi anlar mısın bu gece
Dünyanın tüm romanlarını okusam hece hece
Anlatabilir miyim seni nasıl sevdiğimi bu gece
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




özlemm çok içten düşmüş dizelerinizi...sen neye güzel dedinde o çirkin oldukii dünyanın her güzelligi sözlerinde gözlerindeee.........saygı ve selamlarrrrr.
Dağları üst üste koysam, denizleri iç içe
Anlatabilirler mi seni nasıl özlediğimi bu gece
Kalbime düşmüştü bu yangın beni öpünce
Gelipte nefesinle söndürür müsün bu gece
cok güzeldi tebrikler...
Üstad eline, yüreğine, kalemine sağlık...Yüreğim sizinle...Sevgiler, Saygılar; Barış ARDAHAN
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta