Küçük yüreğimde
Büyük fırtınalar kopar
Ateşle bedendeki
Mahsun arzulu isteği
Çılgınca sevişmeyi öğret
Dokunduğunda tenim tenine
Rüya olmadığını anlat
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Güzel bir özlem şiiri olmuş. Kutluyorum. Nicelerine...
dilerim dilekleriniz gerceklesir...kutlarim kaleminizi...
siirlerinizde bazi harf eksikligi ni farkettim...söylemek istedim:)) saygilar
yuregıne saglık kalemınde yuregın kadar keskın vede berrak olsun
'Uykusuzluk devriye atmış
Gezerken gözlerimde
Yıldızlar sönmeden
Karanlığı yırtarak gel '
.......
Uykusuzluk devriye atmış,
biz ve bizden önceki kuşak 'devriye 'yi bilir.
Maalesef genç kuşak mahrum kaldı.
Sn; Erbe, bir olayı (devriyele ilgili) aktamak istiyorum.
Mehmet Barlasın,günlük makalelerinde-köşe yazılarından okumuştum.
Eskiden ege sahilleri bakirmiş, askeriye devriye gezermiş.Hani o dönemlerde komşumuzla sürekli savaş halindey(mişiz)dik.
Jandarma bölük komutanı askeri sahilleri kontrole-devriyeye gönderiyor.
Dönüşte asker tekmil veriyor.
Komutan,' asker, varmı bir vukuat,olay !'
Asker , ' Var komutanım, '
Komutan,'Neymiş vukuat ,tutanak tutunuz mu? 'vb
sorular.
Asker ' Komutanım ,sahilde yalnız başına gezen bir çitf ,türist gördük....'demiş
...................yabancı bir erkek ,bir kadın !
Ya bu gün..! Ne devriye, ne de yerli bulunmakta,
harika dizeler,
yürekten kutlarım.
Süleyman kaya
Salim beyin özenli dizelerine tebriklerimle...
gözden kaçan minik klavye - harf hatalarını zaman zaman istemeyerek hepimiz yapıyoruz.
sevgilerimle...
mühteşem şiir...tebrikler
kutluyorum bu güzel şiirinizi ve sizi
Çağrı güzel. Tebrikler şiire. Sevgiler
Yüreğiniz dert görmesin...Tebrikler
Gayet hoş bir yaklaşım.
Yüreğinize sağlık.
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta