Seninle;
Günâh dolu gecelerin
En karanlık köşesinde
Saklanmalıyız..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Tebrik ediyorum Nurdane Hanım yüreğinize sağlık.
Bir mükemmel şiir daha
Ben kendi adıma sizin şiirlerinizi okumak
bana mutluluk veriyor
Sanki birebir benim duygularım
Kutladım
Saygılarımla
Seninle;
Günâh dolu gecelerin
En karanlık köşesinde
Saklanmalıyız..
En Siyah zamanında gece her şeyi saklar
çok güzel olmuş/kutlarım
Selamlar...
Şiirinizi tersten okudum....son paragrafı sonda tutmak kaydı ile bir okuyun tersten...
Ey Edip adanada pide ye...cülesini tersten okur gibi...bozulmuyor mana ..harika tutmuş ..
Tebrikler kaleminize sevgiyle..
Sonra;
Biz bitkin
Biz solgun
Elele, göz göze
Güneş bizi ölgün bulmalı
Karanlığı yırtmalıyız...
Güneş sıcacık ısıtsın...Tebrikler. Sevgileriml
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta