Ürün, nadas sonrasıydı;
Ama çiftçiler ham meyve topladı
O mevsim.
Verim bol geldi,
Yağmur, akıyordu
Felaketten öteydi:
Bir girişim oldu;
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




'c domuzunu' soradan yazdım Haldun abi sanırım.D'yi yazarken de 'e' olarak başlamıştım ona.
Sigarayı bırakmanı sağlarım umarım abir:)
Harikasınız mucize.Teşekkürlerrr
Ben deee,sevgili Abir gibiyim:).Artık 'ilginç' yazmıyorum dikkat edersen:)
tiryakin olmaya basladimmmmmmm..:-)))...keep up...
Şiirlerindeki farklılığın farkındayım Akın.Hep görüş belirtiyorum biliyorsun..
Ortak paydalarda buluşma azaldıkça,şiir yalnızlaşıyor..Verilen bilgiler güzel ama çoook teknik ve sanırım bir kısmı insanların ömürleri boyunca karşılaşmaları mümkün bile olmayacak (işi gereği olanlar hariç).
Yine de iç dünyamı ve entelektüel yanımı gıdıkladığı için beğendim...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta