Erken biten kış mı, erken gelen yaz mı?
Neden Şubat ayında içimiz yandı?
Öyle bir acı ki dünyayı sardı.
Asrın felaketi oldu bu deprem.
Maraş'ta Zübeyde altı yaşında.
Aklından çıkmadı kardeşi Talha.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Amin, İnşaAllah.Çok teşekkür ederim
Hepimiz ağlıyoruz. Enkazdan bir kişi kurtulsa sevinçten ağlıyoruz. Her bir yiten canımız için ayrı ayrı üzülüp ağlıyoruz. Ülkemiz olarak çok büyük bir sınav veriyoruz. İnşallah el ele bu büyük afetin yaralarını bir an önce sarmayı başarırız. Depremde vefat eden insanlarımıza Allah’tan rahmet diliyorum. Rabbim yaralılarımıza acil şifalar versin. Rabbim beterinden saklasın. Milletimizin başı sağ olsun.
Amin, İnşaAllah.Çok teşekkür ederim
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta