Ön kapıda baktım,parmak izlerin,
Topidoda gizli sözlerin kalmış.
Vitesin üstünde,minik ellerin,
Ön camın sağında gözlerin kalmış,
Paspsata duruyor ayak izlerin,
Dikiz aynasında sanki gizlerin,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Belli bu araba seninle dolu,
Yokluğunda garip bulamaz yolu,
Ellerini özler,vitesin kolu,
Yarım,eksik,viran,hâzların kalmış
Sevdayi, özlemi, hasrei tasiyan dizeler farkli ve güzeldi... tebrikler
saygilar
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta