Bir kağıda yazdım seni
İnceden ince, sırmadan sırma
Yazdım, bir satırdan diğerine seni
Hiç mi hiç kıymadan boylu boyunca
Gözlerinden mı aldı rengini sonbahar?
Yoksa cennet mi böyle kahverengi,
Gözlerini andıran cinsten?
Yoksa her bakışın mı böyle süzmeden bahar?
Kışlar mı haset ediyor tenini
Yoksa kardan beyaz pamuk mu?
Kıvrım saçların birer dalga mı
Gözlerine daldığım sularda
Güzü de ayazı da yetersiz
Bahar zaten tenine işlemiş
Nakışı inceden ince
Bakışın, birçok manzaradan kafiyesiz
Kayıt Tarihi : 21.06.2026 22:53:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!