20-12-1962 - Hala Yaşamaya Çalışıyor
Yıllar yılı içimde çağlayan o pınarı,
Söylemeseydim keşke, aksaydı öylesine,
Varsın yakıp yıksaydı,oysaydı her zerremi,
Söylemez olaydı dilim,küsmezdim böylesine
Ne umar ne beklerdim ki, seninde sevmeni mi,
Bir sevenin oldu mu, benim gibi öylesine
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Kutluyorum dizelerinizi... Kaleminiz daim olsun... Saygılarımla... Soyalar
Yüreğinize sağlık gönlünüzden
damla damla akan sevgi dolu duygularınızı
sel misali aktarmışsınız
bu güzel şiirinizi ve sizi
gönülden kutlarım
sizi Saygı ve Sevgilerimle.
Yüreğinize sağlık kaleminizden şiir yüreğinizden sevginiz gönül bahçenizden güller eksik olmasın kaleminiz ışık nur saçsın kutlarım sizi.Saygı ve Sevgilerimle.
...evet kardeşim sevilenler, kendine verilen değeri taşıyamıyorlar
...yazık
...tebrik ederim kardeşim
Keşke hayatımızda keşkeler olmasaydı...
DEMEK İSTİYOR İNSAN. FAKAT OLUYOR İŞTE. SONRADAN PİŞMAN OLACAĞIMIZI BİLE BİLE YAPIYORUZ BAZEN OLMADIK ŞEYLER.
Şiiri nasıl da kanıtlıyor bu varsayımı. Kutluyorum İsmail bey... Nicelerine...Saygımla..
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta