Böyle mi Usül.
Denizde boğulan karada kayık,
Ufukta görünme, öz de batarsın
Beyaza bürülü, yamaçta yayık
Yalana bürünüp, söz de satarsın,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




çok güzel bir eser yüreğinize sağlık saygılarımla........
Yüzünü kaplamış görünmez pası,
Düşünde dizili hinliğin hası,
Yüreğinde hışım, bilir mi yası,
Çolpa da barınıp, tez de tatarsın.
Gülüşü düzmece, gözleri teker
Kandırıp da seni kendine çeker,
Kalpten kalbe girip, kötülük eker
Yunakta karınıp, güz de yutarsın.
ne güzel bir şiirdi .....emeğinizi kutluyorum...selamlarımla
yöresel kelimelerle zenginleştirilmiş harika bir şiir kutlarım usta kalem (10) puanımla saygılar
YUNAKTA KARINILIR MI,
ARINILIR MI BİLEMEDİM AMA,
ŞİİR ÇOK GÜZEL VE AKICI OLMUŞ.
HECE MUAZAAM.
DİZAYN DERSEN YERLİ YERİNDE.
KUTLARIM DUYGULARININ,
KELEMİNİ,
VE SENİ.
SELÂM VE SEVGİLERİMLE
NECATİ OCAKCI
ANTALYA
Bu güzel satırları dost kalemden okumak büyük bir zevkti.Selam ve saygılar.Hüseyin Salman
yürek sesiniz dert görmesin efendim.. güzeldi.. tebrikler saygılar saygın kaleme..
tebrik ve sevgiler...
ŞİİRİNDE İMLA HATALARI OLMASINA RAĞMEN,
BEN DOĞRUSUNU OKUDUM.
MANASINA,
HECESİNE HAYRAN KALDIM.
SELAM VE SEVGİLERİMLE
PAYLAŞIMINA TEŞEKKÜRLER ZEKERİYA.
NECATİ OCAKCI
ANTALYA
Diliyle savurup avını yağlar,
Şakşakçı avazı semada çağlar,
Punduna getirip, el ayak bağlar,
Yerlerde sürünüp, köz de atarsın,
Ders verici ve uyarıcı dizeler hoştu kutlarım. Yalnız kusura bakma bir yazım hatası var sanıyorum 'tumbuna değl; punduna olması gerekirdi sanıyorum saygılar.
ders gibi dizeleri kutlarım
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta