Sen giderken ardından bakmak çaresizce
Kendini dünyamdan almak usulca
Bu olanlara anlam verememek safça
Beni bırakıpta böyle gidemezsin
İlk kez bu kadar mutlu olmuşken
Bütün dünyamı senin varlığın süslemişken
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




.:(üzüldüm.
Güzel bir şiir okudum.Akıcı ve içten.Yüreğinize sağlık.Kaleminiz daim olsun.
gidene kal diyemiyoruz malesef elimizde olmuyor:(((.tebrik ederim..
Tebrik ederim kardeşim, güzel bir şiir okudum, yüregine sağlık. Düşüncen güzel gönlün hoş olsun,
Hoşca kal. .. Sağol vaol.
oktay çöteli-Elazğ
çaresizliğin anlatıldığı güzel bi şiir yazmışsınz tebrık ederım cok begendım..dewamını dılerım
güzel
Hissettiklerini hissettim. Tebrikler
yüreğinize sağlık
bir annenin feryadı,evlat acısı,çaresizliği ne kadar güzel anltılmış.kimseye evlat acısı yaşatmasın yüce MEVLAM
turna azad olmuş yürek delhizlerinde...tebrikler..
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta