Sen giderken ardından bakmak çaresizce
Kendini dünyamdan almak usulca
Bu olanlara anlam verememek safça
Beni bırakıpta böyle gidemezsin
İlk kez bu kadar mutlu olmuşken
Bütün dünyamı senin varlığın süslemişken
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




.:(üzüldüm.
Güzel bir şiir okudum.Akıcı ve içten.Yüreğinize sağlık.Kaleminiz daim olsun.
gidene kal diyemiyoruz malesef elimizde olmuyor:(((.tebrik ederim..
Tebrik ederim kardeşim, güzel bir şiir okudum, yüregine sağlık. Düşüncen güzel gönlün hoş olsun,
Hoşca kal. .. Sağol vaol.
oktay çöteli-Elazğ
çaresizliğin anlatıldığı güzel bi şiir yazmışsınz tebrık ederım cok begendım..dewamını dılerım
güzel
Hissettiklerini hissettim. Tebrikler
yüreğinize sağlık
bir annenin feryadı,evlat acısı,çaresizliği ne kadar güzel anltılmış.kimseye evlat acısı yaşatmasın yüce MEVLAM
turna azad olmuş yürek delhizlerinde...tebrikler..
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta