Aleme mutluluk, bana Allah kerim;
Ben böyle dünyaya isyan ederim.
Hep hüzün müydü benim ederim?
Birazcık sevgiyi çok gördün bana.
Boşuna mı geldim ben bu dünyaya?
Hakkım yok mu aşka ve yaşamaya?
Tanrım sen bilirsin ama
Boşuna mı, boşuna mı geldim ben bu dünyaya?
Boşuna mı geldim aaaah boşuna mı?
Elimi uzattığım eller, çekti elini;
Ben bile tanımaz oldum kendimi.
Ben miyim dünyanın en zalimi,
Birazcık sevgiyi çok gördün bana.
Boşuna mı geldim ben bu dünyaya?
Hakkım yok mu aşka ve yaşamaya?
Tanrım sen bilirsin ama
Boşuna mı, boşuna mı geldim ben bu dünyaya?
Boşuna mı geldim aaaah boşuna mı?
Yaşar Nuri AydınKayıt Tarihi : 25.06.2026 10:42:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!