Sonu hüsarandır biliyorum boşuna.
Hissetmek başka anlatmak bir başka.,
Demesinler zavallı.
Esir etmiş kendini bu aşka.
Bilki yüreğimde ateş kordur.
Bilki seni her an hüzünle beklemek zordur.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Tüm aşıkların kavuşmasını dilerim. Ama kavuşanlarda ne yazık kiaşk biter,dünya anlamsızlaşır.. Güzel bir eser kutlarım. Benden tam puan.
kısa,sade ve net...tebrikler üstad...yüreğinize sağlık..saygılarımla...
Bilki yüreğimde ateş kordur.
Bilki seni her an hüzünle beklemek zordur.
Anla beni artık,ne olur anla
sensiz yaşamak bu diyarda zordur.
sevdiğinden ayrı yaşamayı ayrı düşenler bilir bir çoban ateşi kurarlar yüğreğinin orta yerine hergelen geçen bir odun atar üstüne yağmur olur gözlerinde söndüremez içindeki yangını.....................kalemin daim olsun yüreğine sağlık
abdullah oral
Ne güzel anlatmışsınız :)
herşeyin bir zorluğu vardır efendim yüreğinize sağlık saygılar benden
şebnem örs
TEBRİKLER.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
tebrikler yüreğinize tekin bey
Kısa ve öz anlatmışsınız ayrılık acısını...Güzeldi...
eyvallah üstadım,zordur vesselam ....
TEBRİKLER.SAYGILARIMLA...
Bu şiir ile ilgili 10 tane yorum bulunmakta