Dünyanın kalabalıklaşan nüfusu arasında,
Bir savaş başlatıldı, Avrupa’nın ortasında,
Masum ve mazlumsan dünyada suçlusun,
Yaşamını daima güçlülere borçlusun…
Bu zulüm ve işkence;
Sürüyordu dünyanın her yerinde…
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




SEVGİLİ DOST, iDRİS bEY, Akdağmadenine geldiğimde sizinle mutlaka görüşmeliyim.ben biliyorsun Oluközündenim. Şiirlerinizi takdirle takip ediyorum. selamlar.
EVET DEĞERLİ KARDEŞİM AMERİKA OKEY VERMESEYDİ MÜDAHALE EDİLMEYECEKTİ NE YAZIK. MÜSLÜMANLAR KENDİ BİRLEŞMİŞ MİLLETLERİNİ VEYA SAVUNMA PAKTLARINI KURMUDIKÇA DA BÖYLE DEVAM EDER. MÜSLÜMANLARIN İSLAM DA İTTİFAK ETMELERİ ŞART,TEBRİKLER ÇALIŞMANIZA SELAM VE SAYGILARIMLA
Susmayan yüreğinizi kutluyorum...
Saygılar...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta