Sürükleniyorum... duracağı zamanı ve yeri belli olmayan,
Bir rüzgara kapılmışım
İsyan ediyorum artık olanlara,
Ruhum bedenimle beraber kayboluyor,
Boğuluyorum... her gün nefes almayı beklerken,
Görmüyorum... hayatın güzel yanlarını artık,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Begenerek okudum kutlarım sizi
tebrikler efenedim şiirnizde kendimi buldum saygılarımla
güzel dizeler
Neden.... derseniz ! ! ! ! ! ! !
Sürüklenip,savrulmak istmedim,hiç bir zaman,
İsyan etmek istemedim, şükür etmekti dilime dolanan,
Barışık yaşamaktı hayatla dileğim ,yalansız olmalıydı
guzel dizelerdi arkadasim,kutlarim kalemini.saygilarimla.
Sürükleniyorum... duracağı zamanı ve yeri belli olmayan,
Bir rüzgara kapılmışım
İsyan ediyorum artık olanlara,
Ruhum bedenimle beraber kayboluyor,
Boğuluyorum... her gün nefes almayı beklerken,
Görmüyorum... hayatın güzel yanlarını artık,
Her geçen gün,yandıklarımla beraber,
karanlığa gömülüyorken.
Beklemiyorum... artık hiç bir şey
Yok ettim,en son kalan umut kırıntılarımı
Sattım, dünlerimi yarınlara,
Kimseye bir bedel,ödemeden ve istemeden,
sade bir dille yazılmış manidar ..güzel bir şiir...sevgiler...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta