BOŞLUK
İç dünyamın derinliklerinde
dolaşıyor pervasız bir boşluk.
Alıp götürüyor beynimi
zifiri karanlıklara.
Güneşe üşüyor ellerim,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Saygı ile..
Şairimiz Cihat ŞERBETÇİOĞLU, olgun imge ve simgelerle örmüş şiirini. Melodiye de (akıcılığa) kayıtsız kalmamış. İlginç buluşlarından bir kaçını paylaşmak isterim:
1) Güneşe üşüyor ellerim.
2) Ayak dayamış umutlarıma.
3) Korkunç gürültüsünde sessizlik,
'Boşluk' başlıklı bu güzel şiire, antoloji.com'da kayıtlı 'Eksantrik' başlıklı şiirimin girişiyle eşlik etmek istiyorum:
'Yeri eskiten tabanıma,
'Süzme bir 'dur' sunuyorum.
'Göğü süpüren saçlarımın
...izinmde kaynaşan meleklere de
'Merhaba!
....................
...................
*Nadirt ŞENER HATUNOĞLU: matematikçi-bilim uzmanı*
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta