Ayrılık ışıldardı gitmelere doğru
Kızıltılı günleri öperdi acılar
gitmek kar fırtınasının siyam sözleri
kalmak avdı susuşlara
mor alacalı sorgulardayım
tek bir soru sordu yargıç
gitmesine razı mısın?
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ellerim kelepçeli değil üstelik
Ama yüreğim kelepçeli
Ayrılığı acıyı caresizliği ne güzel ifade etmişsiniz. sızılar dibe çökmüştür umarım.Yüreğinize sahlık
ya ben nerelerdeyim
ya ben neden ordayım
ya ben neden sendeyim
ya ben neden nedendeyim
ya ben eden edendeyim
ya ben
ben ya
ya
işte
böledir kader
kadere bulaşmışşın son kederinde...çizdiğin kaderine....ve sende yas bulan dizeler bunlar...
hala gidende aklın..ve isyanın kendine...sende kalan ize bak:(...söz bitmiştir....
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta