Vee başladı yine sarhoşluğum...
Boş şişede falıma bakıyorum şimdi.
Giden gitmiş,geçmiş zaten geçmiş...
Gelecek ise,tam bir muamma...
Şuan,en dipte bir ben kalmışım...
Gözlerim uyku diyor,kadehim dur
Kalemim dök içini diye çınlıyor
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




İçten içe küsüyor,ve ağlarken de
Gülmeyi öğreniyorum...
Ben çok şeyi sevdim kendimce
Ve hep benim olsun diye bencilce...
İşte bu yüzden kaybettim biliyorum.
Şimdi esirsem kalbime
Bir gün olsun beynime,
Kulak vermediğimdendir yenilgim!....aşk zamanı aşka, akıl zamanı akıla kulak vermeli şairim tersinde bir tad yok saygılar
Hanımefendi
Estetik, akıcı ve mükemmel bir şiir diliyle yazılmıştı. Tebrikler. Gönül pınarımdan 10
Sadece geceleri değil,
Gündüzleri de coşuyorum...
Zaman zaman kopuyor,
İçten içe küsüyor,ve ağlarken de
Gülmeyi öğreniyorum...
Ben çok şeyi sevdim kendimce
Ve hep benim olsun diye bencilce...
Bitimsiz saygılarımla...
Âlimoğlu
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta