Çok sarılamadım yaşarken sana
Kollarım boynuna sarmaya geldim.
Nice nice öğüt verirdin bana
Darda kaldım sana sormaya geldim.
Girmeseydi şeytan keşke kanıma
Yanıyorum geçen bunca anıma
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




candan tebrikkkkkkkkk
kaleminize sağlık sayın şairim.
kaleminize sağlık sayın şairim.
Ümidim kalmadı çok da yarına
Boşa aldanmışız dünya varına
İznin olur ise senin yerine
Ölmeden mezara girmeye geldim.
Pekşen'im ismine sadık kalırım
Sen öğrettin bize örnek alırım
İstersen yerine hemen ölürüm
Borçluyum borcumu vermeye geldim.
Harika dizeler.. Büyük bir beğeniyle keyifle okudum şiir adına.. Gönülden Kutluyorum dostum.. Hep sevgiyle ve sağlıcakla kal.. Halim AKIN 10 PUAN+ANT
üstadım kaleminıze yüreginize sağlık tebrikler on puan +anto
Pekşen'im ismine sadık kalırım
Sen öğrettin bize örnek alırım
İstersen yerine hemen ölürüm
Borçluyum borcumu vermeye geldim
yüreğinize ve kaleminize sağlık yüreğiniz dert görmesin allaha emanet olun.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta