Nasıl da eğlenmiştik o gün.
Çocuklar gibi, hayatı umursamadan.
Bilemezsin sana olan yaklaşımı, seni gözlediğimi.
Sen kendi alemindeydin.
Kendi dertlerinle boğuşurken,
Ben yine de seni gözlemekteydim.
Sancağa oturup da dalıp gitmelerini-
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hoş duygular, tebrikler...
Tebrikler, mektup tadındaki satırlar olmuş....Saygılar........Abdulvahap Yıldız
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta