Ben sende bittim sen bende
Hangimizin içi daha derin
Okyanuslarımız nerede
Yosunlar mı daha yeşil
Ağaçlar mı?
Kuşlar kadar özgür müyüz?
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




gönül sesisinizi dinlemek güzeldi tebrikler
tebrikler güzel anlatmışsınız yüreğinizin sesini
Çok güzel bir anlatım Emel hanım,yüreğinize sağlık..
Son nokta konmuş.....söylenecek söz kalmamış.........
HER ŞİİRİN VARDIR Bİ ELMAS DEĞERİNDEKİ CÜMLESİ...Hangimizin içi daha derin
SEVGİ SAYGI HÜRMET
Syn Hocam, bir zamanlar biz amatör şairlerin elinden tutup,'aşk şiirlerinde dilinizi iyi kullanın'diyen Rahmetli Ü.Yaşar Oğuzcan'ı anmadan geçmek haksızlık olurdu..
O'nu rahmetle anıyor,'Bittim' şiiriniz için dilinize ve
yüreğinize sağlık diyorum.Saygı bizden...
'ben sende bittim sen bende'
İşte insanı bitiren dizeler tükenmek belki yeniden filizlenmenin başlangıcı hem de daha gür
tebrikler güzeldi
aşkın gerçek duyguları
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta