Yine sabah bastırdı geceyi
Yine herkes aydınlıkta
Bir ben kuytu köşelerde sensiz
Bir ben yarınından ümitsiz
Herkes beni hasta sanıyor
Oysa yastayım kimse bilmiyor
Sen gideli kaçgün oldu inan saymadım
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Şiirinizi okumaktan büyük haz aldım, dost yüreğinizi kutlarım. Kaleminiz daim çağlasın. Tam puan Bilal Esen
mükemmel bir şiir. yüreğine ve kalemine sağlık... Allah'a emanet ol. İzzet ÖZCAN
Yine sabah bastırdı geceyi
Yine herkes aydınlıkta
Birben kuytu köşelerde sensiz
Birben yarınından ümitsiz
Herkes beni hasta sanıyor
Oysa yastayım kimse bilmiyor
Tebrik ediyorum sizi. Yalnız, 'birben' kelimesini ayrı
yazarsanız daha uygun olacaktır.
Tebrikler.
siir bitseydi guzel bir eser cikardi ortaya, ama ask bitince acisi vede izi kaliyor geriye. Umarim asklar hic bitmesin. Yureginize saglik. Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta