bitti korkular
içimde bir umut
gün ışığına çıkmayı bekliyordu
ama
sönmek zorunda kaldı
hatta söndü bile
yalnızlık esir
Sevdinse ...
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .
Devamını Oku
Aşkında yitip yok oldun,
Karıştıracaksın günü ,ayları .
Sevgi yollarında ne kaide, kanun
Kendin aşmalısın bu dolayları .




Şiirinizi okumaktan büyük haz aldım, dost yüreğinizi kutlarım. Kaleminiz daim çağlasın. Bilal Esen
Kııymetli Bilge kardeşim,
Kutlu olsun doğum gününüz,
arttıkça artsın ününüz....
Başarılı çalışmalarınız daim,cennetleriniz naim olsun..Özellikle bu güzel şiirinizle,doğum gününüzde yeniden doğmüşsunuz...
Selam,sevgi ve saygılar...
ŞAİRcik, Ahmet Necat UCUR, Bozüyük
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta