bitti korkular
içimde bir umut
gün ışığına çıkmayı bekliyordu
ama
sönmek zorunda kaldı
hatta söndü bile
yalnızlık esir
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şiirinizi okumaktan büyük haz aldım, dost yüreğinizi kutlarım. Kaleminiz daim çağlasın. Bilal Esen
Kııymetli Bilge kardeşim,
Kutlu olsun doğum gününüz,
arttıkça artsın ününüz....
Başarılı çalışmalarınız daim,cennetleriniz naim olsun..Özellikle bu güzel şiirinizle,doğum gününüzde yeniden doğmüşsunuz...
Selam,sevgi ve saygılar...
ŞAİRcik, Ahmet Necat UCUR, Bozüyük
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta