Bitti!
Seni sevdim yıldızların gökyüzüne sevdası gibi,
Seni sevdim güneşin aya bitmeyen aşkı gibi.
Seni sevdim ekmek gibi,su gibi.
Ama yazık!
Deymezmiş bu sevda sana,
Deymezmiş uğruna çekilen ayrılık acısı.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




YÜREĞİNİZE SAĞLIK HER DAİM SEVGİ YÜREĞİNİZDEN ŞİİR KALEMİNİZDEN EKSİK OLMASIN KUTLARIM SİZİ İLHAMINIZ DAİM OLSUN SEVGİLERİMLE
yÜREK SESİNİZİN HİÇ SUSMAMASI DİLEKLERİMLE TEBRİK EDİYOR,BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM ŞAİR ARKADAŞIM.
mUSTAFA erol
Her bitiş yeni bir ufkun başlangıcıdır. Dilerim her gün, mutlu ve aydınlık yarınların başlangıcı olsun tüm dostlarım için de. Şiirinizi büyük bir zevkle okudum ve sizi kutluyorum can. Bilal Esen
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta