Gönlün yazı var kışı var biliyorum,
Her inişin çıkışı var biliyorum,
Her çayın bir akışı var biliyorum,
Her gözün bir bakışı var biliyorum.
Gönlümün ne baharı ne yazı kaldı,
Ömrümün çoğu gitti bak azı kaldı,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




HER BİTİŞİN SONUNDA BİR BAŞLANĞIÇ BAŞLIYOR TAM PUAN CUMAN MUBAREK OLSUN
şiir okurken insanı dinlendiriyor aynı zamanda hüzünlendiriyorda... akıcı ve yalın... yüreğinize sağlık...
Yaz geçti kalpte derin bir sızı kaldı,
NE DİYEYİM Kİ AĞABEY NE DİYEYİM..
HAS ÖZELLİĞİ OLAN YAZINIZ...
SAYGI VE HÖRMETİMLE
MUSTAFA YILMAZ
ANT410
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta