Bazen çok seversin...
Hasreti yakar Yüregini özLersin
Hep onunLa olmak istersin..
Ama ne kavuşmak istersin
Nede onsuz olmak
Ayırır yollar ayırır
İnsanlar onsuzluğa
Mahküm edilirsin
En çok yaralayan
Ne olur biliyor musun?
Seversin söyLeyemezsin
İstersin gidemezsin
En ihtiyacın olduğu anda
Onu bulamazsın ya
İşte o zaman...BİTERSİN.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Bazen çok seversin,ama gözlerinde bitersin dedim
tebrikler.
işte o zaman bitersin..,yaşam öyle bir şey ki bitti dediğin anda yeni başlıyorsun kaldıgın yerden..devam.. yüreğinize saglık
Güzel şiirinize benden tam puan ve kocaman tebrikler şair..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta