Umrumda değil demekle bitmiyordu aşk, sanılanın aksine daha da büyüyordu hücrelerime değin ama önemi yok değil mi? Sanki ben senden bir parçaymışım da kadavraya ayrılmışım kimbilir....Bütünlüğümün sırrına erişemeden ölmek var ya ne kahpe bir duygudur. Oysa intikam gibi gitmeseydi aşk yeniden başlanabilir yeniden unutulabilirdi herşey....
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta